Sunday, June 13, 2010

pe cer >>> cer cer cer

Assalamualaikum...
emmmm
lama x menulis kt blog...
atas beberapa faktor:
1) masa tiada
2) wireless kureng
3) broadband kena block sbb x byr 2 bln...
hehe

dan kini aku berada di library kolej aku...
ya
di waktu cuti ini...
dikala kawan2 yg lain di kampung bersama keluarga...
aku pula keseorangan di asrama Aman...
kenapa????

1) skrg aku tgh amek lesen....
dh gi ujian komputer
lulus dh
so skrg tgh tunggu L aku kuar utk aku belajar keta lak...
menurut Mr Wai...
L aku kuar minggu ni...
tp dia x call lg...
dan aku masih lg menunggu...
bila fikir2 semula
baik aku balik jb je...
Mr Wai call br balik kL...
tp ntah...
aku leh wat keputusan utk stay kL...
sbb klu nk balik jb... then ke kL semula...
tiket je dh nk dekat RM70
emmmm
so aku amek keputusan utk stay kL...

2) pasal kajian tindakan aku...
proposalnye aku dh anta kt penyelia...
tp beberapa kali aku sms beliau...
malangnya beliau x baca lagi proposal aku...
aku igt hantar awal leh la mula awal...
tp hampeh
aku tetap menunggu...

dan kini aku sendirian...
memang sunyi...
tp nak wat cmne...

pe pon aku sempat gak balik jb minggu lepas
tp 1 hari je
sbb ada kenduri arwah & doa selamat umah baru kak Jia...
aku saing abang Matin...
jimat pergi dan balik...
kak Jia suruh stay lama sket...
nnt dia belikan tiket katanya...
tp kesian lak...
aku tau dia pon kering agaknye
xpe kak...
duit tu simpan
nnt ble am xde duit...
am mintak akak ye...
hehe

walaupon balik sekejap je...
sempat gak bergambar2
haha
bkn senang nk dpt berkumpul lengkap 6 beradik...
=p

"1 for all... all for 1????"... mcm motto rumah Ikhlas 2 thn lepas je... haha


bersama bak, mak & akak jia yg makin kerempeng... hehe

pe pon... x sabar nk abis blaja!!!!!
=p

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails