Sunday, June 20, 2010

pe cer >>> bila baju OBI lebih sopan daripada OI... pe kes???

p/s...
aku bukanlah begitu sempurna untuk menyatakan apa yang salah apa yang betul... cuma sekadar meluah apa yang terdetik di hati... harap maklum...

emmm... biasa lihat logo di atas???

ya... mentor musim ke-4 kembali... huhu... sebenarnya sekarang sudah peringkat separuh akhir... hehe... pesertanya pun semua boleh tahan... berbakat besar (*kalau tak berbakat, takkanlah dapat masuk realti programkan... tp protege Joe Flizzow memang best... hehe)=p... tetapi bukan itu yang inginku kongsikan...

jam 9 malam tadi... aku berkesempatan menonton rancangan ini... tak pernah pun tengok sebenarnya realiti program ni... tapi malam ni rezeki aku agaknya (*rezekikah???=p)

yang aku faham... dari 6 mentor & protege... kini tinggal 4 sahaja... lagi 2 dah tersingkir... no hal la kan... adat program realiti... tapi bukan hal ini juga yang aku ingin ketengahkan...

apa dia???? emmmm baiklah... apa yang ingin aku kongsikan ialah berkaitan salah seorang mentor dalam program realiti ni... tak silap aku... beliau pernah menerima jolokan Beyonce Malaysia... kenapa??? aku pn kurang pasti... mungkin bakatnya setanding Beyonce... atau warna kulit dan rambutnya yang memang macam Beyonce... tu no komen lah...

tapi bukan hal Beyonce yang aku nak cer... yang aku nak cer ialah tentang persembahan mentor tersebut bersama protegenya... tidaklah sehebat mana persembahan mereka... si protege siap terkucil lagi suaranya... tapi bukan hal itu... halnya ialah pakaian si mentor... pada siapa yang tidak menonton... biar aku ceritakan situasi dan keadaannya...(bukan sama je ke situasi dengan keadaan??? hehe)

ok... persembahan tu turut dijayakan oleh 4 orang penggesek biolah wanita... yang aku rasa OBI sebab muka semua amoi-amoi punya (*dah nak jadi nyonya sebenarnya... hehe)... tapi yang menarik perhatian aku ialah pakaian semua penggesek biola yang merupakan OBI LEBIH JAUH SOPANNYA daripada si mentor yang memang sah-sah OI... emmmm... OBI memakai seluar panjang... tp OI pakai skirt atas lutut... selak sikit nampak la *^%#?>*&@... (*ooooooops)

apa yang terdetik di dalam hatiku???..."dunia dah nak betul-betul hampir kiamatkah???"...
......................................
.................
..........................







*OBI... Orang Bukan Islam.
OI... korang rasa apa????

1 comment:

mvp_dina13 said...

TEPI SKET!!

owhhh...
e 2 kisah ny..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails