Sunday, June 20, 2010

pe cer >>> aku dah wish... korang???

jam 6.08 minit petang.. hati tak senang... walaupun dah post dalam Cer Am... tapi ku yakin beliau tak baca sebab beliau tak layan internet ni... nak hubungi melalui telefon... kredit ciput je tinggal...

aku segera capai k800i... dail *124#...
"baki 01*79*****:
RM2.23. sah sehingga 09/04/2013"
(*pakej UPax ye... hehe)...

berkata sendiri...
"ni kalau call hp cukup kot... sebab beliau Celcom juga..."
aku tolak punat ke bawah (*punat ke istilahnya???... hehe)... terus ke phonebook... mencari nama...
Bak Sayang...
jumpa...
dan terus call...

tut tut...
tut tut tut...
tut tut tut...

beliau: Hallo..

aku: helo... Assalamualaikum...

beliau: waalaikumsalammmm...

aku: Bak...

beliau: ye

Aku: pe kabo???

beliau: baik... apa cerita???

aku: tengah buat apa??? (*x menjawab soalan ye... hehe)

beliau: makan...

aku: makan pe???

beliau: (*sambil gelak sikit...) macam2 makanan...

aku: oooo...emmmmm... nak wish...

beliau: hah???

aku: emmmmm (*tiba-tiba penyakit gagap datang)

beliau: emmmm????

aku: father's day... nak wish... (ayat tunggang langgang....)

beliau: (*gelak agak besar)... haha... father's day... terima kasih...

Aku: emmmm... selamat lah ye.... (*??????????)

beliau: bacatiap kali lepas sembahyang... cukup la... (*hai... mcm tahu je aku nak ckp hadiah xde...)

aku: (*sambil ikut doa yang beliau baca)... ya... InsyaAllah... sape ada situ???

beliau: mak... nak ckp???

aku: emmm xpe la... credit tinggal sikit...

beliau: (*gelak lagi...) duit ada lagi????

aku: emmmmmmm aaaaaa emmmmmmm

beliau: emmmmmmm aaaaaa emmmmmmm apa??? ada????

aku: ada...

beliau: cukup???

aku: cukup kot...

beliau: betul????

aku: emmmmmm... kang kalau xde Am inform la...

beliau: okay

aku: kem salam mak ek...

beliau: insyaAllah

aku: Assalamualaikum...

beliau: waalaikumsalam....

perbualan kurang 2 minit.... tapi lepas tu rasa sangat lega... sangat lega...kerana aku dah wish secara verbal... baru puas... & bila dengar dia ketawa massa aku wish... aku rasa diri aku sangat2 dihargai(*bukan ke dia ke yang patut rasa begitu???.. hehe)

then barulah aku send mesej wish selamat hari bapa pada abg2 aku, pakcik2 aku, pensyarah2 aku dan semua kaum Adam yang telah bergelar bapa (*yang ada namanya dalam phonebook k800i ku la... yang xde xdapek la den nak wish=p)

Bak... somoga sihat slalu... amiiiiiin


*nak ucap "thanks for everything... Am sayang bak..." tapi tak terucap... kenapa ya???...

sekian.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails