Saturday, December 12, 2009

pe cer >>> aku gian...

ya...
huhu
boring2
aku bukak emma...
saja tngok video...
beratus2 video ada...
ternampak folder 'jogetz'...
klik...
jeng3

haha
dh lama x tngok org menari zapin
terjumpa lak video masa menari utk wakil asrama aman dulu...
keh3
ketawa sendiri...

ya
aku gian nk menari sebenarnya
bkn zapin je
joget
inang
sabah sarawak pnye dance
dan semua tarian yg aku tahu dan pernah belajar

tp ntah la
ble berlaku perkara yg dulu tu
hati aku tawar la
bila aku nk menari je
aku rasa geram sgt
teringat perkara tersebut yg pada aku masih belum selesai...
kerana aku belum lagi diberitahu hal sebenar...
dan semua org buat x tahu je...
xpe2...

kak mun kata akan ada gema zafana kt istana budaya...
emmm
menarik
nk tngok tp kena kira implikasi kewangan dulu...
haha


hakkkkkk
*mcm baju yg aku pakai masa show kt umah datin anisah je
hahaha
=p

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails