Thursday, December 24, 2009

pe cer >>> hepy birthday cer am


yeah...
wlu pon awal beberapa jam...
aku x kira...
aku sgt teruja utk menulis post ini...

hehe
25 disember 2009
genaplah setahun usia blog cer am ku ini...
=p

*fakta:
selama setahun..

1)sebanyak 255 post telah aku muatkan...
(x termasuk post ni tau...=p)

2)48 follower...
blackdaus
faiqah_kaklong14
Ain
MUNIRA AZME
beerOund
||| PöJìé PööH |||
Al 'Aqlu Salim
~ M E E Z E @ M I J I ~
mvp_dina13
I-AM-NURI
airie
qamaliza
faces
aquatiq
neorul87
Bro Fir
bop
P e T a K
Siti Nor Aisyah Bt.Rahman
Zamani84
iNsAn KerDiL
Cik Nab
ILADELAROSSA
Phyzee
nuo vic
nisa faisal
ღpiggy♥xrisღ
namakulin
strawberry
kimisai
SyAFiq
Amieynna
FiNa
I N D A H
kyox
♥♥me ~ cik sara
sarahmustaffa
crescent
Damnik
misz fae
bUdAk kEnTaNg
LoveIsPurple
SIR ZUL
ReiKo ---(@ JezzeBelle--:-<3
pgpi ipik
blackdaus
oneone tesl
mnaz86_mie

3)210 comment...

4)following 22 blogs

5)link 49 blogs

hehe

thanks kepada semua yg terlibat secara langsung/tidak langsung dalam cer am ini

sesungguhnya...
cer am ini adalah tempat aku meluahkan dan berkongsi rasa serta perkara-perkara yang menarik bagi aku

maaf ku pohon andai ada post di dalam cer am ini menyinggung perasaan mana2 pihak

insyaAllah...
akan ku terus ber cer am ini...
selagi diizinkan Allah

akhir kata...
kepada semua...

1 comment:

Amieynna Amin said...

hepi besday adham..
hehehe..
teruksn berkarya..
pedulikan kata org..

semoga berjaya..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails