Monday, December 7, 2009

haha >>> gambar diorang

haaaa
ni lah gambar susulan bg tajuk post "aku sgt gumbira"

nk begambar banyak x sempat coz masing2 lupa dunia bercerita mengenai kisah lalu
hehe
ni la gambar2 curi yg aku curi
haha

aliff erzwan...
ketua pengawas yg dulu nye montel kini slim melim
aku je yg montel dulu, kini dan selamanya...
haha


cik salbiyah
x de yg berubah
mulut mcm bertih jagung jugak
haha
cuma skrg dia dh rabun
kah3

yg best
aku jumpa gambar kelas aku masa drjah 5 & 6 kt fb
nnt aku upload ye
=p

1 comment:

Anonymous said...

aq x tau nk tulis komen kat mane la am.aq nmpk kotak kaler putih nih,aq tibai je laaa..haa...gmbar drjh 5,6 kt fb tu aq yg upload tau...jgn lupe mention name aq kt blog ko nih.hish ko ni..jual lah sket name aq.haha.wokeh!blog ko mmg best!sebest nasik nanas ko.haha.from pikacute

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails