Monday, December 7, 2009

pe cer >>> pekasam nasi hangit

haha
plik kn bunyi tajuk post
keh3

x de pape pon
sebenarnye aku x penah mkn ikan pekasam
just dgr kwn2 aku yg asal utara bercerita mengenai keenakkan ikan pekasam ni
terliur la jugak

blik jb aku tnya la akak ipar aku
dia ckp dia pon x penah jumpa & mkn ikan pekasam ni
emmm x pe la klu cmtu
nnt leh sruh member2 aku yg ada bw kn
hehe

tp 1 hari tu
dia bawa balik ikan pekasam
haha
dia ckp mak cik dia bg
wow
alhamdulillah
rezeki aku

hehe
dh la dia yg bw blik
dia gak yg goreng
hehe
acctually dia pon x tau nk masak cmne
so goreng biasa je la
letak bawang
perah limau
bau nye peeeerrrgh
memang menusuk dikalbu
merangsang asid perut utk menghasilkan rasa lapar
haha


*tadaaaaaa
pekasam ikan puyu
=p

tiba2 ada bau hangit la plak
alamak
pe ek
nk kata ikan pekasam x
sbb dh siap masak dh

rupe2 nye
nasi hangit daaaa
haha
periuk nasi umah ni mmg pelik sket
kena jaga betol2
klu x ni la hasil nye

*hangus!!!
haha

tp x pe
aku tetap berselera nk mkn
hehe


nasi + pekasam + kicap
rasa not bad
mcm ikan masin gak
sedap2
=p

pe pun
thanks pd kak ana yg bw balik ikan pekasam ni ek
hehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails