Wednesday, December 2, 2009

pe cer >>> aku sangat GUMBIRA (1999 - 2009)

ya
sangat2 gumbira
=p

hari ni
aku telah berjumpa dgn kwn2 sek rendah ku
yes
Sek Keb Tanjung Puteri

hehe
bkn ramai pon
2 orang je
Salbiyah & Aliff Erzwan
klu nk diikut kn ramai
tp ntah
masing2 ada hal kot

so
bertemu lah kitorg bertiga
haha
1999 - 2009
genap 10 tahun
mcm2 cerita keluar
keh3
x kering gusi ketawa
mengenang kisah2 lama di zaman kanak-kanak
*rugi la yg x join... mmg jd mangsa umpatan...
haha

then salbiyah bgtau
kwn2 rmai kt FB
emmm
menarik

blik2 je aku trus online
haha
betol2
aku jumpa balik ramai kwn2 aku
adhwa
irma
fariza
hanif
anas
dan ramai lg
sume aku dh add
hehe

masing2 dh ada live sendiri
salbiyah dh kt UIA
aliff dh nk jd akauntan
aku pon nk jd cikgu dh
kwn2 lain pon dh ada hala tuju masing2
alhamdulillah
semua bakal menjadi insan yg berguna
=p

sal ckp akan ada reunion besar-besaran akan terjadi
ntah bila
harap jd la
hehe

*sebenarnya aku bnyak gmbar nk upload tp usb aku ghaib ke mn ntah...
hanya ini yg termampu
yg lain nnt ek
=p



*lambang & lagu Sek Keb Tanjung Puteri
sweeeeeeeeeeeeet memory
=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails