Wednesday, December 30, 2009

pe cer >>> reunion x rasmi... =p



haha
gambar di atas diambil kt umah aku
haha

ye
diorg dtg umah aku
wat reunion x rasmi
cm biasa la
selain drpd bercerita hal sekarang
hal2 lama tetap diungkit
mengimbau kembali kenangan lama zaman sekolah

bell, aizad & hairil
kwn aku dr form 1
hairil & aizad aku dh penah wat post psl diorg
bell je x penah
x de yg menarik psl dia
haha

mcm2 cerita keluar
mengundang tawa tanpa henti
ditambah lak suara hairil yg mmg cap petir
satu umah aku x tido mlm tu
dh la bebual sampai kul 12 lebih
ye la... pelakon teater la kata kn
hehe

*terlintas difikiran aku
mn agaknye tempat yg sesuai utk berbual panjang dan bergelak tawa klu ada hairil... yes... tepi laut... haha... lawan bunyi ombak!!!!=p

bell...
skrg kerja bahagian kewangan...
kt kilang bawah umah aku je
bkn jauh mn pon
tp susah btol nk jumpa
tp skrg dia study part time kt kolej
bagus2

aizad
haha
teruk dia kena mlm tu sbb berahsia ttg status
dh berpunya tp senyap je
hehe
pe pon
smoga berkekal la jodoh ke jinjang pelamin

hairil lak
mlm tu dia yg paling banyak bercakap
bkn mlm tu je
mmg tiap2 kali jumpa dia yg jd pengerusinya
hehe

tambah gamat ble tgok balik majalah sekolah
hahah
habis semua bdk sek ktorg ngumpat
tu x masuk cikgu lg tu
haha

mmg banyak cerita
klu betol2 nk wat reunion rasmi
sebulan x cukup kot
=p

1 comment:

Amieynna Amin said...

dlm korg berempat..
aku paling sayang yg baju merah tu..
hehehe..

~sape xkenal hairil..suara keramat die masih terngiang dlm telinga aku..~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails