Friday, July 17, 2009

pe cer >>> sume sudah berakhir ... aku sgt kecewa

show makan malam asrama



perhimpunan siswa merdeka 2007 utm skudai







show kt majlis kahwin anak Datin Anisah (lec jbtn bm IPIK)





show di majlis perkahwinan anak pengarah IPIK, Pn Noorul aini






ye
gambar2 di atas kini hanya tinggal kenangan
kenapa???
sbb segalanya sudah berakhir
kerana segala yang di atas adalah di bawah biro kebudayaan, kesenian dan sastera ipik
aku pengerusinya
kami memperjuangkan aktiviti2 kebudayaan
dan selama ini tiada pihak yang menghalang
semua seakan menyokong

tp
tiba2 je
aku diberitahu
biro kebudayaan ini dibubarkan dr JPP ipik
what the hell
aku langsung x di beri tau pape sebelum ni
langsung xde perbincangan dgn aku selaku pengerusi biro
aku dpt tau pon ble jr yg akan menggantikan aku pada jpp sesi ini sms
jawatan biro ini tidak dipertandingkan
DIBUBARKAN!!!!

mereka sgt tidak profesional
aku ada hak utk tau apa sbb nya
aku ada hak

aku tanya sume org...
majlis tertinggi jpp
ketua2 biro jpp
even lec aku tnya
kenapa???
tp sume x tau
aku sgt sakit hati
aku tau ada yg menjadi dalang dalam semua ini

tp pe leh buat
nk fight pon aku kt kuantan skrg
aku x tau atas arahan sape
mustahil pengarah / timbalan pengarah yg suruh
coz mereka adalah antara org yg paling kuat menyokong selama ini
siap pengarah jemput kami wat show lg masa majlis perkahwinan anak nye
bukan pengarah saje
ada jugak pensyarah lain yg jemput

aku sgt pelik
kenapa dibubarkan biro ini
padahal biro aku ni x penah mggunakan duit pentadbiran
duit jpp pon x penah mintak
segalanya kitorg sendiri
make up
accessories dr hujung rambut ke hujung kaki
pengangkutan ke show
sume kami gna duit sendiri
aku x tau apa sbb nya

telah banyak aku korban kn utk biro ini
sangat banyak
wang ringgit
tenaga
tp sume hilang mcm tu je
aku menguruskan segalanya seorg diri
sbb dpt naib yg x pernah wujud
tp aku x kesah
sbb benda ni jiwa aku

aku pelik
biro ni br je diwujudkan pada sesi lepas
wlu pun br
tp dh banyak yang aku wat
tarian
gymnasrada
pesta pantun
malam kebudayaan mnggu orientasi
mcm2
feed back sume positive
arrrghhhh
aku sgt geram
geram gler
aaarrrrrrrggghhhhh

aku dpt tau
ni sume keja someone kt hep
ye
aku dpt rasa kn siapa
fine!!!!
setelah banyak aku membantu
tuba yg diorg bagi
xpe2
Tuhan maha adil
Tuhan maha adil
satu hari kau akan rasa apa yg aku rasa

aku x pandai meluah dgn tulisan
nk dgr aku meluah segalanya?
nnt jmpa aku
luah pakai mulut sng
leh lepas je sume
huh!!!!!

ingatan
kalau aku tau siapa sebenarnya
aku akan berpatah arang
biar b'dosa
asal aku suka

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails