Saturday, July 18, 2009

pe cer >>> outing bebudak asrama skpk Kuantan kt Balok

ye
aku g Pantai Balok
join outing bdk2 asrama skpk kuantan
wlu pon x dok asrama
tp aku n member2 aku slalu join aktvt asrama
selain drpd leh merapatkan hubungan antara aku n bdk2
leh jugak melupakan sekejap lara di hati dek kerana dikhianati
haha
tp dendam tetap dendam

dh
lari topik dh ni
ok
kt balok tu kitorg maen sukaneka
tiup belon sampai pecah
cr gula dlm tepung
bola beracun
rebut gula2
n yg paling happening game cr harta karun
nk tau npe happening
jwpn ada di bwh
hehe

kt bwh ni antara gmbr2 nye
bnyk lg actually tp bkn kt hp la
nnt aku kutip k
=p

bdk2 asrama skpk kuantan yg happening






acara tiup belon smpai pecah
klu bg rm1000 pn aku x join game ni
haha
pooooooooooooom!!!!








cr gula2 dlm tepung
bdk2 ni dpt make up free je la
hehe
x sempat amek gmbar bnyk coz aku pon kena tepung yg diorg tiup
hempeh tol


haaa
ni la game yg paling happening
nk tau nape???
sbb yg menanam harta nye pon x igt tanam kt mn
dh mcm pelombong haram dh bdk2 tu
tp haram
x jumpa
pon
haha
siap ada bdk yg kena tanam lagi
=p




garisan permulaan game rebut gula2
bdk2 ni wat aksi lumba motor lg
haha



tp masa rebut gula2 x sempat amek coz crowded sgt
nmpak punggung je sume
kang lucah lak
heheh
teeeeet

dh lama x posing dgn mulut cmni
hahah


mereka yg bnyk bantu aku n kwn2 masa praktikum ni
kak ija n kak shidah



ha
ni pendatang asing dgn keizinan yg berjaya aku tahan
dia dtg dgn smpan dr seberang
haha

dia ni ppm asrama
azie nma nye
bdk2 slalu cr gaduh dgn dia
eh
ke dia yg slalu cr gaduh dgn bdk2 ek???
hahah

ksimpulannye
wlu pon penat
tp tercapai jugak la objektif aku
1) merapatkan hubungan dgn bdk2
2) juga hubungan dgn guru2 n ppm sek
3) yg paling penting dpt melupakan kejap dendam di hati



"satu keluarga menuju kegemilangan"


tp igt ... aku tetap berpatah arang dgn mereka yg b'tanggungjawab membubarkan biro aku ...

2 comments:

K I R I M A R U~ said...

ini bukan outing ..

ini sukaneka bdk2 asrama..

haha

noramsein said...

haaa
tu la
cmne nk ckp ek
ni outing la
klu sek men outing bdk2 gi kuar shoping2
x kn sek ren pon nk wat gitu kn
so outing nye wat la aktiviti cmni
kdg2 wat picnic
hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails