Tuesday, January 27, 2009

pe cer >>> tindak balas kimia dr comment hysman =p

haaaaaa
he said :
"bkn berphotoshop..
tp suke berphoto..
xlari dikejar kamera d cari..wawawa.."

hahaha
yes i'm ...
tepat sekali man ...
aku mmg suka berphoto ...
walau pn aku ni x la fotogenik ...
tp aku adalah fotogedik!!!
hahaha

kenapa aku suka b'gambar???
sbb pd aku setiap saat dlm hidup kita ini adalah amat berharga ...
yeah ...
berharga utk di jadi kn kenangan yg terindah ...

hahaha
korg setuju???
klu leh setiap 5 saat aku nk snap 1 gambar ...
tp apa kan daya ...
x sempat la weiii ...

so ...
aku wat keputusan ...
sekurang2 nye satu hari 2 kali aku amek gambar ...
muka aku je tau ...
gambar dgn org laen x kira lagi ...
hahaha
x kira la cantek ke x ...
ttp aku save ...
=p

ble aku ada umah nnt ...
aku nk wat 1 bilik khas yg menempat kn album2 n frame2 gambar ...
semua nya gambar ...
dinding2 bilik2 itu akan dipenuhi dgn frame2 gambar yg aku amek ...
akan ku tempah rak2 khas utk menempat kn album2 aku ...
hahah
dpt x byg kn???
lebih kurang cam gambar kt bwh ni la ...
tp aku nye gambar akan lebih banyak la ...
hahah :





haaa ...
dh nampak kn ...
camtu la aku nk wat ...
ok x????
=p

to hysman ...
nnt kn lebih bnyk gambar2 aku ...
hahah
=p

2 comments:

hysman said...

stiap saat dlm hidup kita ni amat berharga dan menjadi kenangan terindah..
but camne plak kalau kenangan pahit??
ade harga x??camne nk erase kengan pahit,adekah dgn hanya membuang gambo2 t'sbut je tanpa erase kt keple hotak kita akan lupa kengan tsebut???hahaa..

hysman said...

btw, thanx for dat post..
dat mean u alert..
huhukk.. :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails