Saturday, January 31, 2009

pe cer >>> mn ko zad???


haaaaa ...
yg comel kt atas ni bestfriend aku masa kt sek ...
skrg pon bestfriend lg ...
=p
nma dia Mohd Aizad ...
haaaa ...
ada yg panggil dia along ...
aku panggil dia zad ...
heheh
ni aku nk cer psl dia sket ...

aku knl dia masa aku form 1 ...
tp start rapat form 2 coz kitorg 1 kelas ...
2 hijau 1 ...
then form 3 dia tukar kelas laen ...
at last ...
form 4 n form 5 kitorg 1 kelas balik ...
n kitorg dok sama kt kelas ...

aizad ni biasa2 je ...
simple, kelakar n mesra org nye ...
kira dgn aku ngam la ...
parent dia b'niaga makanan ...
aku suka gler mi hoon goreng kicap yg mak dia wat ...
poweeeer ...
=p

aku igt lg ...
masa form 5 dulu aizad slalu bw roti canai rendam ...
haaaa
roti canai rendam tu roti canai kosong yg dimasuk kn ke dlm plastik n dituang kuah ...
so roti tu akan mengembang coz berendam dgn kuah ...
ala ...
mcm roti banjr gak ...
dia bw roti tu ble budak2 kelas order ...
tp kdg2 aku dpt free ...
=p

jgn korg x tau ...
aizad ni leh b'lakon n menari tau!!!!
haaa
dulu masa form 4 aku dgn dia b'lakon teater bahasa inggeris ...
aku jd king cobra ...
hahaha
dia jd tiger ...
pembantu aku la dlm teater tu ...
kitorg gak ada wat show kt mersing ...
sempena hari kemerdekaan ...
wat tarian + puisirama ...
haaa
b'bakat kn???
mmg b'bakat ...
cam aku gak ...
=p

abes je sek ...
jarang jumpa ...
aku g kL ...
keja 7 11 ...
dia tlg parent dia b'niaga ...
then aku masuk form 6 ...
dia dpt gak ...
tp dia g UniKL kt Kulim sana ...
aku x sure dia amek pe ...
dia ada bgtau ...
tp aku x igt...
yg psti b'kaitan elektrik n wiring la ...

aku pon lupa bila last time aku jmpa dia ...
tp aku rasa thn lepas ...
dh lama x jumpa dia ...
sms pon x ...
pe lg call ...
ye la ...
masing2 sibuk ...
yg aku tau last time dia bgtau aku yg skrg ni dia kt bangi ...
praktikal kt sana ...

so ...
td aku pon sms la dia ...
...... :

me : we gain n lose things everyday, but i will make sure speacial person, he/she will never lose me coz i will alwayz be wif them ... 4now n 4ever espeacially u

aizad : of coures la am ... i'm sory cauze i'm quite bz right now ... i'm sory if i don't reply ur msg ... don't reply doesn't mean that i forget about u ... alamak speakng pe ni? kah3 ...

........

haaa
then sms kitorg t'henti kt situ je ...
don't ask why ...
=p

so ...
to aizad ...
i really miz u bro ...
hope leh jmpa nnt ...
ble sume dh lapang aku harap kita leh duduk sama2 n b'bual ttg hari semalam, hari ini n esok punya cer ...
heheh
msti bnyk cer kn???
=p
.............................................................
..................................................
............................................
........................................
.............................
......................
...............
...........
........
..
.

1 comment:

hysman said...

ko kenal die form 1..
tp aku kenal die kat skola rendah lg..
hehehehh..nk jugak....hmm..
tp dlu die slim melim..skrg ati da senang..
:P
a'ah la..da lame aku xjumpa aizad..
nnt klu ko jumpa die,inform aku ye..
mmbr ko mmbr aku jgak.. huhuhu..
awek ko awek aku jgak..
tp awek aku bkn awek ko k... :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails