Wednesday, January 28, 2009

pe cer >>> filem Maut??? emmmm


haaaaa
aku kuar gi bandar smlm ... dgn abu n adik ... saje bejalan ... abu rancang nk tngok wyg ... so kitorg follow je la ... x de crita nk di tngok ... so ...kitorg pon choose la Maut ... sokong industri filem tempatan tu ... tp ntah la ... aku rasa crita Maut tu x jd filem pon x pe ... kn dlm filem tu ada 3 cerit berbeza ... aku rasa lagi bagus klu ketiga-tiga cerita tu di pisah kan n jd kn 3 drama utk tayangan slot cerekarama tv3 yg setiap hari sabtu tu ... mungkin akan memberi lebih kepuasan ... another thing is psl hal kecik je ... psl pembca berita ... apa la slh nye amek pembaca berita yg betul2 pembaca berita utk membaca berita ... haaaa sbb kaku sgt la ... lg satu penah ke korg dgr pembaca berita sebut "makciknya" dlm berita??? aku x penah dgr la ... ibu saudaranya ada la kan ... haaa ... tu kan benda2 kecik je ... tgp aku ni x la pandai sgt nk mengomen filem org coz its not my cup of tea ... tp sbg pengguna & penonton ... aku ada hak gak nk b'suara ... heheheheh ... tp overall crita nya ok la ... x de lg crite cmtu kt malaysia ni ...
pe yg aku harap agar sume org yg crita tu akan insaf la ... especially budak2 perempuan yg sama2 dlm panggung dgn aku smlm ... pakaian cam bini tarzan sume ... dlm filem Maut ada scene rambut perempuan di bakar coz bukak aurat ... klu x phm gak x tau la ... ti ssh gak ... coz pelakon yg melakon kn watak tu pon x pakai tudung ...
how???

1 comment:

hysman said...

itulah pasal..
klu btul pelakon menghayati watak yg d pegang how come kat lua pn still d tapok lame..
cmne nk bg impak pd pnonton..aiyaa...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails