Wednesday, January 28, 2009

pe cer >>> lagi tindak balas kimia terhadap comment hysman ... hehehe ... =p

haaaa
hysman said :

"stiap saat dlm hidup kita ni amat berharga dan menjadi kenangan terindah..
but camne plak kalau kenangan pahit??
ade harga x??camne nk erase kengan pahit,adekah dgn hanya membuang gambo2 t'sbut je tanpa erase kt keple hotak kita akan lupa kengan tsebut???hahaa.."

ok ...
aku jwb aaa bro ...
heheh

sblm aku jwb ...
nk tanya dulu ...
ada ke org yg akan b'gambar ketida dirundung malang / kesedihan???
sbb selalu nya kenangan pahit adalah berkaitan dgn kemalangan, kesedihan atau perkara2 yg memalukan ...
ada x???

haaaaa
x de kan???
cth nye ...
jka seseorg itu bergaduh dgn pakwe / makwe nye ...
adakah indvdu tersebut masih ada masa utk mengambil gambar dan berposing sakan pada situasi demikian dgn tujuan sbg kenang-kenangan???

heheh
org yg x waras wat cmtu ...
dpt jwpn nye???
yaaa ...
itu lah jwpn nye ...
kita akan bergambar ketika hati kita riang, hari yg indah, bersama insan yg kta sygi dll ...
pendek kata ...
perkara2 yg kita ingin sentiasa kenang ...
heheh

bkaitan dgn cara nk erase kenangan pahit ...
itu bgantung kepada cara individu msing2 ...
klu aku ...
aku akan jauhi segala yg berkaitan dgn kenangan pahit tu ...
klu kenangan pahit tu b'kaitan dgn org ...
jauhi dr org t'sebut ...
klu tmpt ...
elak kn pergi dr tempat tersebut dan sebagai nya ...
mungkin cara korg lain ...

pe pon ...
mula kan hari mu dgn :



to hysman ...
aku kan caring org nye ...
heheh
mengambl berat atas sume perkara ...
heheheh
teeeeet
=p

2 comments:

hysman said...

helloooo...
wahai atom2 sekalian alam..

try ko bace blik post ko sblm ni??
ko yg tulis like dis k..
"kenapa aku suka b'gambar???
sbb pd aku setiap saat dlm hidup kita ini adalah amat berharga ...
yeah ...
berharga utk di jadi kn kenangan yg terindah ...
hahaha
korg setuju???
klu leh setiap 5 saat aku nk snap 1 gambar ...
tp apa kan daya ...
x sempat la weiii ..."

so..itulah tindakan kovelen aku d atas kenyataan ko tu..ha!! setiap 'SAAT'..
xkn xsedetik pon dlm idup ko xde yg pahit??
penipu ler kamu..wawawawa.. :P
pd aku ler..
somtime kenangan pahit akan d kongsi utk d jadikn pengajaran tok kite suma..

ckp ar lps ni ko nk bertindak lg??
bek ko btindak kt asia barat.. boleh meletop kt israel.. yeeeha!! :P

hysman said...

kate SMILE MYFTA..
perintis pd senyuman..
im always giv my big smile :)...
huhuhuhh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails