Monday, January 26, 2009

pe cer >>> nasi tomato sedap gileeerrrr


haaaa ... aku g umah adik ... dgn bak, mak n imran ... mak dia ada msk2 sket ... jemput sedara mara dia ... aku dh penah sampai umah dia ... tp x igt sgt ... coz aku g sana mlm ... so jln x nmpak sgt ... jd bpusing gak la kt permas tu cr jln umah dia ... hehe ... akhir nye jmpa gak ...

sampai sana adik beradik mak adik dh ada ... nenek dia pon de ... masa aku dtg dulu nenek dia kt kg lg ... so smpai je umah dia bebual2 dulu ... bak n mak bkenal-kenalan dlu dgn fmly adik ... rupe nye pak cik adik dok kt BBU gak ... dekat dgn umah sewa baru kak jia ... bebual punya bebual ... sampai la bukak crite kg kt batu pahat & sebagai nya ... mak adik pon jemput mkn ... hahah ...nasi tomato yg menyelera kan ...sedap gler ... umah aku jarang wat nasi tomato ... klu laksa n nasi ayam tu biasa la ... then makan puding ... sedap gak puding tu ... haaaa ... sume sedap ... leh bukak katering org kawen ... heheh ... oleh kerana khusyuk sgt mkn ...
aku lupa nk amek gmbr nasi tomato kt umah dia ... gmbar yg kt atas tu aku cr kt intenet je ... heheh

so ...
to adik ...
tq coz jmput abg sekeluarga ...
leh gak merapat kn ukhwah & silaturrahim yg telah terbina ...
=p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails