Thursday, January 29, 2009

pe cer >>> kenapa org2 tua x bg nyanyi masa masak ... aku ada jwpn nya ...

haaaaaa ....
ptg td aku wat sardin roll ...
korg tau kn sardin roll ...
ala ... roti letak sardin dlm nye ... then gulung n celup dlm telur ...
akhir sekali goreng hingga kekuningan ...
haaa
aku wat sardin roll tu 7 biji je ...
bkn kedekut tau ...
sebenar nya aku nk m'habis kn sardin semalam ...
drp dibiar kn basi begitu shj, baik aku wat sumthing kn ...
cukup2 utk 7 biji sardin roll ... tp aku mkn 1 je tau!

=p


nk di jd kn cerita ...
aku goreng sardin roll smbil dgr mp3 ...
so sambil masak aku nyanyi la sket2 ...
5 biji sardin roll yg aku wat elok je gorengan nye ...
sampai ke sardin roll yg ke 6& 7 ...
mp3 aku tiba2 memain kn lagu kegemaran ku ...
hahah
lagu ingin bersamamu by syafinaz ...
hahaha
aku pon pe lg ...
drp nyayi sket2 aku terus nyanyi cm wat konsert ...

* nsib baik bak x dgr coz bak tido kt bilik belakang ... klu x aku msti dh kena sound :
"Adhammmmmmmm ....... mengaji?????"
hahaha

=p

nyanyi punya nyanyi sekali hidung aku mengesan bau hangit ...
ala ...
sardin roll aku yg ke 6 & 7 hangus la kt kuali ...
hahaha
x la hangus sgt ..
org jawa ckp 'ireng' sket warna nya ...
still lg leh mkn tp satu dapur mmg hangit la ...
hahah

dgn pantas aku cabut earphone dr telinga n letak mp3 kt atas meja seterus nya memati kan api serta m'angkat sardin roll ke 6 & 7 dr kuali ke dlm pinggan ...
heheh

=p

masa angkat sardin roll tu tiba2 hati aku terdetik ...
patut la org2 tua x bg nyanyi kt dapur ...
ni la hasil nye ...
hahah

so utk elak kn terjadi nya peristiwa di atas ...
org2 tua dulu pon kuar kn la statement klu nyanyi kt dapur masa memasak, akan dpt laki tua ...
dan igtan ini semestinya di ajukan kepada ank2 dara ...

tp tu dulu ...
kini ...
igtan ni boleh dituju kan kpd sume org ...
anak dara, pemuda, jejaka, janda, duda, nenek, atuk , bibik n yg seterus nya ...
tp kena ubah la ...
cth nya :
'klu nyanyi kt dapur masa memasak, masakan akan hangus' ...
hahaha

tp aku x tau la klu pe yg org2 tua dulu ckp tu betol ...
klu korg nk kepastian ...
g la tnya mereka yg bertemu jodoh dgn org yg lebih tua (klu berani la ... =p)
cth nye ...
ct nurhaliza, mawi n pemain bola sepak aidil zafuan ...
hehehe
gurau je ...
jgn mrh haaa ...

1 comment:

hysman said...

ek eh..
ct nurhaliza gundik aku ye..
jgn d petik2..haha.. :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails