Sunday, November 8, 2009

pe cer >>> skrg mmg susah

ya
skrg mmg susah
talam 2 muka???
mmg banyak

jgn percaya pd org
itu kesimpulannya
x kira la siapa dia
berapa tahun kita kenal dia
siapa parent dia
dr negeri mn dia
apa2 saja
jgn mudah percaya

depan lain
belakang lain
mulut manis
hati pahit
friendship???
mmg susah nk di cari zaman sekarang

pe nk pening
kita wujud kn ship yg br
familyship
yg mana lebih tulus dari segala-galanya

tp aku masih mencuba
mencari insan
yg bertemu dan berpisah dgn ku
kerana Allah Taala

4 comments:

LinA Shabbir said...

sokong!!!
sy pn dh kena tipu la.
ngn org tersebut.
yg sy kenal parents dia, thu die org negeri mana.huuhuu.
yg penah seblik ngn bg Am.
huu.
maka, jgn percaya org sewenang2nya, even sekelas jumpe tiap2 hari pun.

ReiKo ---(@ JezzeBelle said...

aku tak percaya lagi...dengan apa yg kau beri...
lalalala~
kalau kawan mmg kita susah nak trust tak mgapa
kalau BF? kita kne trust kan? tapi bukan 100% kan.huhuhaha
bagaimana jika BF plak takmo trust kita walopun kita jujo?dituduh pula kita memacam.
sakitnya ati kan..
aiii..pening mak kalo mcm tu!

noramsein said...

lina...
ye ye
abg tau sape
tp sabar la
Tuhan itu maha adil kn...

reiko...
BF/GF ye ...
hehe
ye ye
kita kena trust diorg
coz klu x saling mempercayai
payah la weiii
tp klu pihak sana pulak x mo trust kita
wlu pon kita jujur
emmmmm
pada ku la
org tu terlalu syg kn kita
kenapa???
kerana terlalu syg timbullah rasa ragu2 & cemburu yg menggunung
ewaaaah
haha

K I R I M A R U~ said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails