Sunday, November 8, 2009

pe cer >>> irsyam sihat sudah

sabtu
7 nov 2009
aku tidur petang itu
lebih kurang jam 5.45
aku terima panggilan

hello

am, irsyam kt mktb.skrg kt wakaf bwh hep.dtg la...

hah???...ok2

dgn pantas
tanpa smpat mencuci muka
aku sarung sweater
berlari ke wakaf

ya Allah
bermimpikah aku???
irsyam di depan mata
kami berpelukan
di hadapan ayah dan ibu nya
aku x dpt menahan air mata ku dari mengalir
sungguh
aku sgt bersyukur
dia kini kembali dgn snyuman dan keceriaan nya
sama seperti dahulu

Alhamdulillah
kali terakhir aku melihat nya
dia terbaring di atas katil wad ICU
x sedar kan diri
mmg masa tu semua fikir 50 - 50 je
kemalangan yang dialami nya agak teruk

tp alhamdulillah
kini dia kembali
utk membincangkan hal pelajarannya bersama pihak yg bertanggungjawab
apa pon keputusannya
aku pasti itulah yg terbaik utk nya

irsyam
x de lain yg abg mampu laku kan
selain mendoakan segalanya yg terbaik utk mu

wan mohd irsyam
junior aku la...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails