Sunday, November 8, 2009

pe cer >>> langkah kanan

pagi jumaat
6 nov 2009
lebih kurang jam 10.45
aku menapak ke mirami
*kedai photostat kt mktb aku la
utk laminate smthing yg akan di beri kepada someone
hehe

sblm masuk mirami
lalu depan stor pusat maktab
kak shidah (kerani)melambai
ku tunjukkan isyarat tunggu sebentar
*bkn isyarat l*c*h tau
hehe

selesai urusan di mirami
aku masuk ke stor
eh
kosong la plak
tiba2 pintu pejabat stor terbuka
semua org sedang menadah tangan membaca doa
haha
suspen!!!

ada jamuan daaa
haha
sempena apa aku x tau
tp kak shidah ckp saje2 buat
mmg langkah kanan
aku dijemput sama menikmati hidangan
sambil berbual mesra dgn staff2 mktb
selama ni x bape sempat nk berbual
kali ni baru berkesempatan lantaran sibuk dgn tugas masing2

sambil2 tu bercerita gak dgn kak shidah, kak nani & kak ros
haha
lama x ngumpat dgn diorang ni
mcm2 cerita keluar
=p

ya
mmg langkah kanan
makanan sume sedap
especially pencuci mulut nye
mmg power







terima kasih kepada semua
=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails