Thursday, November 19, 2009

pe cer >>> perak punya cer ...

haaaa
lama dh nk update
tp x sempat
ni cer aku gi perak
lebih tepat
batu gajah
g umah junior aku
kamarul syukri
saje bejalan
berkenal-kenalan dgn family dia
selama ni dok ckp kt tepon je dgn mak dia
kali ni jumpa btol2
jgn x tau becakap sudaaaa
haha

turut sama menyertai
super duper truper junior aku
ahmad hafifi
ala
aku penah tulis post psl dia
smpai ada org komen muka dia mcm fahrin ahmad
sebulan bangga mamat tu
hampeh
ni masuk 2nd time dia ikut si marul ni balik kg

lg sorg ialah hamizah
budak IPIS yg juga merangkap gf pd kamarul ni
dh sekampung
balik la sama
ye X???
marul kt batu gajah
mizah kt kg gajah
x jauh pon
gajah dgn gajah
haha
=p


betolak lebih kurang kul 3
mcm biasa la
ber hu ha hu ha dahulu
ber tidur-tiduran kemudian
=p






*kan aku dh ckp
ber hu ha hu ha dahulu
ber tidur-tiduran kemudian
yg penting
aku & fifiey jd vip kt blkg
=p


*si mizah ni bw keta mmg bahaya
dia punya brek smpai penumpang belakang mencium seat depan
haha

smpai somewhere kt perak
kitorg brenti
beli air kelapa
pe yg menarik
air kelapa ni mempunyai pelbagai perisa
air kelapa soda
air kelapa laici
air kelapa lemon
air kelapa laici lemon
dan bermacam2 lg
sebungkus RM1.50
rasanya???
boleh la
sedap gak
tp agak hilang la rasa air kelapa
tp pe pon
just nice
abis gak sebungkus
haha


*fifiey & marul sedang ber'usrah' memilih perisa
haha


*abg penjual air kelapa
malu2 plak nk posing
=p



*tngok kitorg (espeacially aku la)
mmg x malu
haha


yummmm
=p

meneruskan perjalanan
hntar mizah balik umah dia
then terus ke rumah kamarul
tiba lebih kurang 7.45 pm

hehe
cam biasa la
bersalam-salaman
emmm
mmg baik mak & abah marul
x rasa janggal pon wlu pon 1st time jumpa
yg penting
makan sedap
*dh lapar kn
suap apa pon sedap
lepas tu???
krooooooooooooooooh


*fifiey mmg kuat tido
walupon tanpa bantal & tilam
haha

esok nye
jumaat
pagi2 x wat pape pon
mak & abah keja

aku ikot marul anta mak gi kerja
sambil2 tu tngok2 la kawasan batu gajah
bangunan mmg cantik2
i like!!!!

balik umah
bdk2 ni sambung tido
bantai sampai kul 11 br bangun
aku???
layan astro je la
sehati berdansa
hahah


*nk gi sembahyang jumaat pon gambar dulu ke????
x patot x patot
=p

balik sembahyang jumaat
merancang sesuatu untuk dilakukan
hasil perbincangan
berjalan2 ke Kellie's Castle
korng tau x ke Kellie's Castle
x tau klik sini haaaa

x la jauh sgt tempatnye dr rumah
sampai2 sana
bli tiket
student price RM3
sebelum masuk
penjaga tiket tu memberi pesan
jeng3
pesan pe???
haha
dia ckp jgn lupa tngok pokok beruang
apa tu???
ha nnt tngok kt bwh
=p


seram gak nk masuk
sbb banyak gak aku dgr & baca ttg cerita2 pelik kt tempat ni
tp relax sudaaaa
yg penting niat
hehe



*kitorg masuk lalu pintu belakang
hehe
slh jalan la
=p


*ni kt ruang tamu ye
ada banyak bilik
mmg besar
sebenarnya bnyk lg gmbar kt bahagian dalam kellie's castle ni
tp x larat aku nk letak
korg pon mesti x larat tngok
=p

*gambar2 di bwh ni plak masa kt atas bumbung
pemandangan mmg cantik
angin bertiup mengering kn peluh yg bertitisan
*poyo gler ayat!!!
dr atas bumbung ni nmpak la keseluruhan kawasan kellie's castle ni
yg penting
gayat weiiii
=p









ni plak kt dlm bilik simpan wine & beer kt castle ni
gelap gler
x de lampu
masa amek gmbar kt dlm ni
kamarul kata ada 'something' dlm gmbar aku...
ye ke???

*korg ada nampak ke???
aku x nmpak pape pon
huhu

then kitorg grak lak gi bahagian dapur castle ni
kt sini ada bahagian dapur memasak
dewan makan
& rumah pekerja dapur


*si fifiey sibuk nk tngok jamban castle ni
apa la
dtg jauh2 nk tngok jamban je
haha

haaaa
ni la yg dipesan oleh penjaga tiket tu
pokok beruang
kt batang pokok ni mcm ada kepala beruang
ada nmpak???







*pose2 sebelum balik
=p

kt umah mlm tu x de wat pape pon
dok lepak tngok tv je
kebetulan mlm tu sepupu marul dtg bw mee bandung
hehe
rezeki jgn ditolak
=p


*fifiey dgn pencungkil gigi setiap kali lepas mkn
haha

mlm tu gak
mak & abah kuar
nk ke rumah sedara katanya
balik2 je bw raja
raja apa???

raja buah la
haha


*tetap gagah kn diri utk study lepas mkn durian
(padahal wat toyol)
haha
oooopppppps
=p

dipendekkan cerita
sebelom balik
begambar dlu dgn abah & mak kt depan rumah


*aku, abah, mak, marul, fifiey

then
singgah lak umah pak cik marul
x de lain dh
mkn durian lg
=p




setelah berbiji2 durian
balik lah kami ke KL
mcm biasa
dlm keta
ber hu ha hu ha dahulu
ber tidur-tiduran kemudian
cuma masa balik ni ada tambah sesi karaoke lagu rock kapak sket
hehe



akhir kata
terima kasih pd yg terlibat
sekian
=p


















*p/s
banyak x gmbar???
hahah
=p

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails