Friday, January 21, 2011

pe cer >>> bekas model gila talak belajar mengeja...

haha...
tajuk melampau namanya...

xde makna...
sebenarnya masa aku dalam proses ambil gambar utk buat header baru blog...
aku pon posing2 la lebih...
bila tengok balik...
cantik jgak...
haha.. (perasan)...
so...
xde kerja...
aku upload la dalam cer am ni...

yeah...ni bukan rock ye... ni I LOVE U dalam bahasa isyarat Malaysia... hehe

ahaks.... =P

nyoy... nyot... nyot... haha

=D
haha...
memang mengarut...
tapi xpe...
aku suka...
ada aku kisah???
haha
=P

gambar kt bawah pulak aku buat huruf-huruf bahasa isyarat...
lama sangat dah x bersign language...
kekok pulak rasa...
=P
ya...
ADHAM LOVE YOU...
khas untuk mereka yang juga menyayangi aku...
=D

gambar2 ni aku ambil dgn kamera hp je...
sony k800i aku yg dah daif...
ye... daif...
xpercaya???
ni haaaa...
hahaha
siap ada pencungkil gigi and bergetah lagi...
=P


*waaaaaaaah... ada contest gambar hitam putih...
nak join la...
haha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails