Monday, October 19, 2009

pe cer >>> sahabatku berteater

ya
aku menonton sahabatku dari sekolah berteater
hairil nama nya

aku satu sek dgn dia dari form 1 - 5
form 6 pon sama
cuma aku x la amek stpm

kitorg sama2 berlakon teater masa sek dulu
tp dia x join tarian sbb dia x pandai menari
heheh

masa zaman kitorg dulu
dia penah dapat best actor utk teater bahasa inggeris
dia bw watak perempuan gila
hebat kan???

ya
dia mmg hebat
dan makin hebat sekarang
skrg ni dia amek degree kt UM
seni persembahan drama
ke seni persembahan teater
aku x pasti
yg comfirm nye bidang kesenian la

dan tadi
aku telah menonton dia berteater
teater ni kira final projek diorg utk sem ni
setelah hmpir 6 tahun aku x menonton dia berteater
akhirnya lepas gak gian aku

seronok tngok sahabat sendiri berteater
berdiri di tengah pentas memainkan watak
sebak rasa hati
teringat kembali kenangan semasa sama-sama berlakon terater zaman sekolah dulu

to hairil
aku doakan ko berjaya dlm bidang ko ni
nnt ble dh jd pengarah leh la amek aku jd pelakon
hehe

hairil semasa beraksi di pentas teater membawa watak bekas pensyarah dlm teater OBSESI...
*kualiti gambar kurang memuaskan kerana jarak terlalu jauh









aku and hairil selepas show





dan ini pula mereka yg menonton bersama ku
walaupun sesat
tp tetap bersemangat
haha
abu, achik and syafiq


sepanjang minggu ni ada lgi teater
syafiq dh janji nk pegi
hahah
igt syafiq
munafiq klu x tepati jnji
hehe

salam 1 Malaysia
=p

1 comment:

kimisai said...

best2..gua minat teater..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails