Monday, October 19, 2009

pe cer >>> aku akan botak???? tlg aku ...

ya
aku sgt terkejut
aku mmg mengalami kelumumur dan keguguran rambut
tapi sejak akhir2 ni makin teruk
td aku meraba-raba kepala ku
cm pelik je rasa
terus amek hp then snap beberapa pic









OMG
aku dh kehilangan rambut pada bahagian tengah kepala
cmne???
br 22 dh nk botak...
tp keturunan kot
bak my father ... adik2 lelaki dia kebanyakkan botak kt bahagian tengah
emmm
cmne???

dh mcm2 aku pakai
segala jenis syampoo
smpai minyak rmbut pon yg anti kelumumur nye
tp x berkesan gak

ada sape2 nk bg cadangan???
plzzzzz

3 comments:

aquatiq said...

Yun Nam hair care BAng AM!!!!

cpt3X!!!!!

aquatiq said...

X pown.... blik niyh boh santan kt kpala.... erk.... santan ka minyak klapa ....aduh... lupa...

erm.... bang Am.... ada lg 1 cara.... b'kesan kat sdara kwn saya.....

p mandi kat k0lam ayaq panas ....

kat c2 kan ada tanah yg mngandungi sulfur.....(amik tanah 2 n lumurkan kt kpala...)

Insya - Allah..... b'kesan...

Iris said...

haha.. tak pe la botak.. asal bahagia!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails