Friday, October 30, 2009

pe cer >>> black & rose???

ya
black & rose
merupakan tema bagi jamuan buat mantan2 JPP IPIK yg telah diaturkan oleh JPP sesi baru...

ya
JPP sesi baru

ahhhh
persetan
peduli apa aku
jamuan???
aku mmg x nk pergi
puas cr alasan
tp nnt ada pihak yg berkecil hati
ku gagahi jua

tiba di lokasi jamuan
aku cuba memaniskan muka
tp gagal
maaf kepada semua yang perasan
tambah bengkak di hati
dia yg selama ini x ada tiba2 ada plak kt jamuan
ahhh
persetan kn lagi

bengkak hati tambah bernanah
apabila MC mengumumkan
"emmm kpd semua JPP br, sila duduk bersama mantan msing2 ya"
WTF!!!
aku rasa mcm nk tunjuk perasaan je masa tu
tp sabar
aku masih waras

pe yg aku dpt???
selain lelehan nanah yang kini meresap di hati
aku dpt sijil penghargaan
ya
sijil penghargaan

huh
utk apa
x bg pon xpe
aku mmg x dihargai sebenarnya
bukti???
dh jelas lg bersuluh

sengaja aku blah semasa sesi penyampaian sijil tersebut
dgn alasan mencari top up
*sory abu, aku tipu ko...
biar lah org lain yang ambilkan
tp
sampai gak sijil tu kt tangan aku
nk je aku tinggalkannya di meja jamuan
tp
bila fikir balik individu yang mungkin bersusah payah dan mungkin bersengkang mata membuatnya
aku bw jugak blik

sijil penghargaan
sakit mata aku membaca
pedih hati aku mengenang
penghargaan
huhu
persetan kn juga semuanya

sijil???
aku letak kt atas meja
nk masuk kn dlm Fail???
mungkin
nnt la

kpd penganjur
sory
bkn slh korg
cuma sekarang ni abg am x pandai lg berpura-pura
letih menyenangkan hati org
tp hati sendiri yang susah

kepada mereka yang lain
what can I say
sorry
i Can't still accept apa yg telah berlaku


mungkin lain bg korang...tp bg aku bagai panah yang menusuk jauh ke dalam hati...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails