Sunday, December 28, 2008

pe cer >>> air mineral + holy water???? ... doa utk amalan bersama...

korg penah x dpt msg pasal ada air mineral yg dipasaran telah dicampur dgn air holy water??? ... korg tau kn holy water tu pe ... aku ada dpt msg tu tp t'delet la pulak ... klu x leh aku senarai kn jenama2 air mineral tu ... tp x pe la ... yg aku nk mention kn kt sini ialah satu doa yg boleh kita amal kn di mn shj ... doa ni leh di baca ketika kita nk mkn / minum ... lepas solat pon leh ... sng cer ble2 la ... leh la baca doa ni ...utk t'hindar drpd perkara2 yg x di ingini ... cam kes air mineral yg dicampur dgn holy water ni (... klu betul ada la ... ) ...dlm msg tu bgtau klu kia t'minum lidah akan jd keras & susah nk sebut kalimah Allah ... so ... bacalah doa ni ...insyaAllah kita dilindungi ... bkn minum air mineral je ... nk mkn kt kedai ke ... nk minum kt gerai ke ... ye la ... mn la kita tau kn ...ada org niat buruk kt kita ... manusia ni rambut je sama hitam ... tp ati kita x tau ... so ... slmt b'amal ...

maksudnya :

dengan nama Allah yang dengan nama-Nya tiada memberi mudharat sesuatu apa jua di bumi dan di atas langit, dan Dia Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui.

3 comments:

crescent said...

omg!! am pon blog gak!! welcome 2 bloggers world xD!! hehe

hysman said...

aku penah dngo gak psl nih..
xsilap aku ade gereja kt damansara yg cmpor air mineral dgn holywater..
aku lupe name botol mineralnye..
ade 3 or 4 brand..
pape hal pon bce je ler doa yg ko da mention kt atas ni..:P
jage2 je ler..k..

hysman said...

aku da ingat..
aku pon da mension gak artikel ni kt blom aku b4 dis..jap..

Bermula pada 21-08-2006 lalu,Sebuah Gereja di Damansara telah mengedarkan Kitab Injil dalam bahasa Melayu dinamakan AL-KITAB. Jangan Terpedaya dgn kitab ini.Dalam pada itu 3 jenama Air mineral juga telah di edarkan dan telah berada di pasaran. Air Mineral tersebut ialah BESTARI, AL-BARAKAH dan AL-MANSUR. Air mineral ini dikatakan telah dicampurkan dengan HOLY WATER (Air jampi Kristian).Sesiapa yang minum air ini tidak dapat MENGUCAP DUA KALIMAH SHAHADAH. Ingat !!!!!! Jangan ambil air ini sekiranya diberikan secara percuma.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails