Sunday, October 16, 2011

pe cer >>> tidak pandai menunggang...

haha...

nak cer...
mungkin dah ada yang tahu...
dan mungkin juga ramai yang tak tahu...

sebenarnya kan...
aku kan...
tak pandai bawa motor...
=P

haha
maybe lawak bagi korang...
ye la...
lelaki tak pandai bawa motor...
walaupun aku boleh menunggang basikal...
kan kelakar...

tapi tu la kenyataannya...

entah... aku pun tak tahu...
aku ni kalau bab bawa motor bebal sangat...
bukan tak pernah cuba...
pernah...
tapi hasilnya tetap sama...
TAK BOLEH...

=P

dulu ada jugak yang macam 'menghina' aku ni x pandai bawa motor...
aku pekak kan telinga...
aku sedapkan hati sendiri...
"alah... tak berdosa pun kalau tak pandai bawa motor"...

tapi kadang-kadang...
pedih jugak hati menahan sabar...
ye la...
kalau sampai tahap isu masculinity (*betul ke istilah ni??? haha) dibangkitkan...
sape tak terasa kan...
mungkin ada beberapa pihak kebolehan menunggang motor adalah lambang kemaskulinan seorang lelaki...
so yang tak pandai bawa motor ni tak maskulin la ek???...
tambah tercabar lagi bila ada rakan-rakan perempuan yang pandai bawa motor...
lagi la tercabar bila dapat girlfrend (ex- ye) yg hebat bawa motor...
memang celaru...

dan kerana isu inilah menjadikan aku berani jadi diri aku yang sebenarnya...
tak salah kalau sesekali berbeza dengan orang lain...

=)

tapi tu dulu...
sekarang aku kan dah ada Seri...
ada aku kisah pandai bawa motor ke
tak???
hehehe

so... don't judge book by it cover...
tak semua manusia sempurna...
korang yg dulu kutuk-kutuk aku tak pandai bawa motor...
aku dah ada kereta sekarang...
korang ada????

apa pon...
sekarang aku jadi hantu bonceng budak-budak rumah aku je... sebab diorang semua pandai menunggang....
jap...
hantu bonceng ke bohs** ek????
lalalalalala...

=P

sayang SERI =)


*tapi aku rasa aku tak pandai bawa motor sebab tak pandai imbang badan kot.. sebab kadang-kadang naik basikal pon 'goyang'... hahahaha... so what???

=P



2 comments:

Unknown said...

Samalah dgn sy..sy pon tak reti bwk motor..bila test jpj asik gagal je..hmm

Unknown said...

Samalah dgn sy..sy pon tak reti bwk motor..bila test jpj asik gagal je..hmm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails