Monday, October 24, 2011

pe cer >>> aku entah bila...

terpanggil untuk buat entry ni bila on facebook...
terlihat gambar kawan semaktab dulu dah menimang cahaya mata...
Nur Amni Zinnirah bt Zulkharnain...
tahniah nine...
semoga puterimu menjadi anak yang solehah...

sebenarnya...
serius aku macam tak percaya...
kawan aku ni dah jadi apak orang dah...
dulu ber hu ha kat asrama...
terjerit terlolong tanpa sebab (*kononnya nak menghilangkan tension... =P)
menapak sama-sama ke taman midah & taman tenaga...
bersaing sms awek-awek cun kat maktab dengan tujuan mengorat (*tapi dua-dua tak dapat)...
dan macam-macam lagilah perkara-perkara yang agak bermoral dilakukan bersama...

tapi life kan unexpected...

entah la...
gelisah jugak bila tengok kawan-kawan dah ada gF, ada yang dah bertunang, kahwin, ada anak...
aku???
dalam usia 24 tahun aku masih lagi sendiri...

kenapa???
jangan ditanya...
aku belum bersedia...

aku selalu cakap...
sendiri itu happy...
tapi hakikatnya sendiri itu sepi...



2 comments:

Mimin said...

x lama lagi kowt.. huhu..

::FAIZ:: said...

tu semua Takdir Tuhan... Jodoh Belum Sampai lagi. Sabar la...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails