Thursday, September 17, 2009

pe cer >>> selamat bersara Cik Wang ... Thanks for everything


di atas ialah lec aku
Cik wang nama nya
antara lec veteran dan otai kt mktb aku
aku dan kwn2 kenal cik wang dr zaman pra lg
so dh 4 thn la makna nye
tiba waktu dia nk bersara pada usia 56 thn
setelah lebih 30 thn menabur budi sbg pendidik
cik wang ni sgt2 energetic
bayangkan
dia leh bg lecture & b'ckp 3 jam tanpa henti dlm kelas
wlu pun kitorg telah menunjukkan tanda2 awl sindrom bosan & malas yg kritikal
tp dia tetap mengajar dan menyampaikan ilmu
itulah cik wang
cik wang ni gak merupakan pensyarah pembimbing aku masa praktikum
dua2 praktikum lak tu
wlu pun pada mula nya ada berlaku sedikit konflik
tp Alhamdulillah
beliau telah memberikan markah yg ckup baik utk praktikum aku

so kitorg wat la sedikit majlis utk beliau
xde la mkn2 sbb skrg kn bulan puasa
hehe
antara amanat terahir dlm ucapan beliau semasa majlis tersebut ialah
"berbaktilah ... jgn mengharap balasan dr manusia ... krn kadang kala kita akan kecewa ... kerana balasan yang lebih bernilai ialah balasan dr Tuhan..."

di bwh ialah gmbr2 kenangan di majlis tersebut dan sepanjang bersama dgn cik wang

praktikum 1 (skpk ipoh)



praktikum 2 (skpk kuantan)



kelas audiologi



hadiah utk cik wang










to cik wang
thanks for everything
slmt menempuh gaya hidup yang baru

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails