Wednesday, September 2, 2009

pe cer >>> aktiviti waktu cti

ramadhan ini aku bercuti seminggu
balik ke jb
mcm2 aktiviti
antaranya

wat facial kt spa akak aku
haha
bayaran separuh harga
=p



wat kuih raya walaupon belom sminggu puasa
haha
ni kuih pusaka arwah mak aku
=p









begambar!!!
haha



berbuka puasa perdana
haha
x la perdana sgt
sume adik beradik aku kumpul
cukup dan lengkap 6 beradik
msk mcm2
wat pizza!!!






wat roti jala
warna kuning hijau
haha





sembahyang berjemaah
dh lama x jemaah ramai2 cmni
bak pon slalu g masjid
seronok tngok ank2 sedara aku sembahyang
comel je pakai telekung
=p





then g terawikh
balik terwikh
bersembang la
bla bla bla bla bla bla bla bla bla



begitulah
esk nya aku blik kL
huhu
.................................
............
......................
.........................
...........................
................................
................
=p

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails