Saturday, July 2, 2011

pe cer >>> Interview lagi... huuuuuuuuu

apa...
igt dah jadi cikgu... dah keja tetap.. x kena interview ke???
haih

ye...
14 Julai nnt...
aku kena Interview SPP...
benda ni salah satu benda yg harus ditempuh utk sah jadi cikgu...
ramai kawan2 aku dah kena interview...
soalan lak lain2 sbb ikut suka hati peng-interview tu la nk tanya apa...
suka hati je kan...
hehe

well...
klu di tanya perasaan aku...
aku...
aku...
aku...

gila ko x nerves...
haha
setelah mcm2 cerita kau dgr...
aku harap semua nya lancar la...

mintak2 la dapat penemuduga yg lembut hati nya...

insyaAllah...


1 comment:

Miss Sunshine said...

good luck ye... penemuduga memang tak boleh diduga.. haritu poyo2 je baca pasal dasar kpm terkini, 1 malaysia lah.. last2 tak keluar langsung... sebenarnya penemuduga ni nak tengok keyakinan kita bercakap.. pastu input2 yang kita cakap tu... doa2 lah semuanya ok.. ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails