Friday, March 18, 2011

pe cer >>> aku dah konvo... =)


Alhamdulillah...
setelah 5 tahun setengah...
akhirnya...
berkonvo juga aku...

banyak cerita sebenar nya...
tp x best la kalau cerita tanpa gambar...
nnt dh ada sume gambar aku cer...
=)

tapi aku nk bgtau
aku dpt anugerah cemerlang untuk opsyen Pendidikan Khas masalah Pendengaran...
tp bukan 1st class degree la...
2nd class upper je...
hehe

gambar???
ni je dulu ok...
nnt aku cer lagi...
hehe
masuk paper kosmo je... =P
tu pon sippy2...
haha
nk baca???
ni link nye...

salam 1Malaysia...
=)






p/s...
lupa nak bgtau...
aku still lagi kt SK (FELDA) PASOH 2..
tiada lagi pertukaran...
=)

4 comments:

||| PöJìé PööH ||| said...

Lama sangat tak dengar citer ceram, dah grad ruapnya..
Tahniahhh :)
Hebat tuuh!

PojiePooh; Hanya Satu...

░♥si lampu neon♥░ said...

wehhh !! banggaa =) yeyeahhh tahniah arm =)


Jeng3x…
# (Silampuneon dah Grad !) Gambar Konvokesyen PISMP 2011- Part 1#
# Buffered Earnings, AirAsiaX New Zealand (India).#
# Gambar Reharsal Konvokesyen IPGM = )#

Illiana Hidayah said...

aku tak puasss ati ngan cameraman tuuuuuu!!! kemain lagik susun, last2 aku ngan jiji terpotong lak..
ehhehe/..btw, congrates bro!

Miss Sunshine said...

tahniah!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails