Monday, February 15, 2010

pe cer >>> kejadian di musim panas

ceh
macam la ada musim sejuk kn???

haha
begini

1 hari yg terik
pulang dari sek
aku bg idea...
"jom layan ceendol!!!!!"
*biasa la...klu bab cadang mkn aku je...=p

usop setuju
kak mun begitu juga
yeah...

aku n usop gerak dulu
tp dh kuar simpang bwh bukit
AFu 3535 masih x kelihatan

usop: Mun nk join ke x???
aku: ntah...jp aku call dia...

x sempat nk call
sony k800i aku bunyi...
hah
kak mun call

aku: allo
Kak mun: am, keta akak langgar benteng la...huuuu
aku: huh...benteng (benteng pertahanan ke benteng keimanan???...hahah)... ok2... kitorg patah balik...

sampai di atas
wahhhhh
tayar pecah maaaa
hahaha
nsib baik ada usop
aku ni mn la tau nk tkr tyr
pegang tayar pon x pernah
hahaha

tp segala nya berjalan lancar
usop dgn sabar memberi arahan
hahah



*kenapa aku tonggeng cmtu sekali???
haha...saje nk pikat makcik yg berniaga kt bustop dpn sek...
mn la tau dpt air free kn...=p

selesai semua...
kak mun: jom aaa... akak belanja cendol
aku: nak rojak gak...haha
kak mun:boleh je....

tp
punye la sweet
usop pulak yg belanje
hahah
alololo
sweet nye
=p






*tp x pe
hari yg lainnye kak mun blnje mcD
nnt am blnje korg Dominos lak ek
(guna kupon kak mun yg free tu...haha)
=p
=p
=p

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails