Thursday, August 6, 2009

pe cer >>> kuarantin H1N1

ya
aku dikuarantin
bape lama???
seminggu
kenapa???
suspek H1N1
betul ke???
ntah

smlm
pihak hospital dtg sek
wat pemeriksaa
aku pon wat gak
x demam
cuma batok berpanjangan
hasilnya
diarahkan kuarantin seminggu
duduk di rumah
asing tmpt tidur
pakai topeng 24 jam
jgn keluar umah

dan semua arahan di atas aku ingkari
haha
kenapa????

asing tmpt tidur
nk asing kt ne lg
dh la kipas umah sewa tu kt ruang tamu je
nk tdo dlm bilik????
x tdo la aku

pakai topeng 24 jam
sgt tidak selesa
rimas weiii

jgn keluar umah
haha
lg la
klu umah ada tv x pe gak
tenet pon xde
dan kini aku sdg meng'update' blog
korg rasa kt mn???

aku x kesah sume tu
yg aku kesah ialah praktikum aku
adakah aku perlu menggantinya???
aku harap tidak
kenapa???
sbb aku akan seatle kn sume observation samada dgn cik wang or kak lily sblm aku habis praktikal
nk ganti pe lg kan
tp klu kena gak
sgt tidak patut
sgt menyusahkan

aku serah kn segalanya pada Ilahi
kerana Dia berkuasa ke atas segalanya ...



ayarrrk
pe2 ntah

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails