Friday, April 17, 2009

pe cer >>> skpk ipoh ... sweet memories praktikum mac - april 2009

x tau mcm mn nk mula ... x terucap dgn kata2 utk menceritakan segala nya yg berlaku kt sini ... hanya gambar yang dapat aku kongsikan dengan korang ... yg penting segalanya indah ...

=p

sesi perbincangan dengan cik wang ... lepas kena observe ni ... alhamdulillah ...aku sume ok ... cuma kurang penerapan nilai ...heheh ...







view kt sek ... banyak lagi ... nnt aku upload ...







dengan budak2 sek menengah yg dok kt asrama ...dah nk abes baru kitorg rapat ...huhu





dengan sudin n ashraf ... budak deaf yang boleh bercakap ...





dengan abang zaki ... cikgu n warden kt sini ... baek gler ... i'Allah dia kawen bln 6 ni kitorg dtg kot ...





dengan amir yg comel ... cuba teka bape umur dia?? ...



piramid???? heheh





murid tahun 6 ... shasmertha, siti aishah n hannani ...



ikhwan



kaunter aku!!! hehe ... kt library ni ...



degn akak2 ppm(pembantu pengurusan murid), kak kema n kak sharifah ... sume happening gler!!!



menyanyi??? x la ... bg ucapan kt majlis perpisahan kitorg ... pihak sek wat majlis ni ... thank you very much ...





dengan murid kelas 6R ...





fizuan letih bergambar ...



azmir ... tak penah letih begambar lak ... heheh



aku, azmir n shao nam ...



aksi bebas di ranjang ... hahah









kelas 4U ... aku ajar budak2 ni bm ... maznatul, wahida, najihah, wing hong n ajitpal







yeah ... aku sedang beraksi sebagai seorg guru ... heheh ... oleh sebab ni hari last aku masuk kelas 4U ... so aku wat ulangkaji benda2 yg dah aku ajar ... saksikan lah ... sesungguhnya aku bukan cikgu yg garang ... heheh















































kan aku dah cakap ... azmir mmg x penah letih begambar ... cam aku ...heheh



azmir lagi ... dengan classmate dia ... alamak aku lupa nama dia ... tapi isyarat nama dia huruf H & O kt dahi kanan ... hahah



aku yang semakin bulat



dengan budak 6R ... aku ajar moral utk yg non-muslim ...







fatin ... 6T ...



waktu pj ... cikgunye yg over!!! hahaha









kongsi nasik ... aku, nazrul hafiz n shao nam ...



lagi aksi bebas di ranjang ... hahah



yeah ...that's my boy ... dapat olahragawan 2009 =p



gambar ni azmir amek lepas ucap tahniah kt aku coz menang tarik tali ...



projek daun n buah kelapa ... heheh









maskot rumah biru ... bukan aku la ... tp jessica yg comel gler!!!













azmir tengah baca ikrar kejohanan ... masa raptai ...



nazrul hafiz ... x sempat jumpa dia masa last day sek coz dia balik umah ari selasa ... saket ...



perbarisan rumah biru ... rumah aku la tu ... heheh ... yg depan pakai baju biru tu aishah ... student paling kontrovesi ... nk tau nape???heheh ... syyyyy



aku, azmir n zaim ... zaim ni leh becakap tau ... jelas gler ... tp x tau npe x masok normal ... x sempat tanya ...



mak chee weng n zaim ...



aku n azmir lagi ... what can i say ... we are just like brothers there ...



azmir, prasath, zaim n amir ... p/s: bukan aku yg ajar azmir amek gambar camni tau!!!! =p



dgn kak shikin ... ppm yg sama2 uruskan rumah biru ... saiz budak sek kn??? heheh ... kak shikin ni best gler ... baek n sweet ... =p



yeah ... =p



regangan dulu ye anak2



lagi aksi di ranjang ... ni kt bilik diorg lak ...





cik wang masa kecik??? heheh



ikhwan n zaim



lari!!!!!!



perhimpunan ...





wat garisan utk lontar peluru .... hancur ... bengkang bengkok jadi nye ... hahah









kt kelas budak LD ... deaf n ada masalah pembelajaran ...







pangkor????? heheh





merentas desa ...











ni lepas kena observe dgn cik yati ... pe lg ... kipas la ... hahah ... kitorg belanja cik yati mee rebus ramlee ... mee rebus yg glamour kt perak ni (kata nye la...) ...



haaaa koboi pakai payung pelangi ... x de kerja ... hahah





hah ... ni betol2 nye pelangi ... nice!!!!



maen congkak dgn budak ... hahah x tau nk ajar pe ... maen congkak je la ye ...





first day nki g sek ... nervous!!!



kt parking JJ ipoh ... nice view kn??? i like ...









haaa ... ni la rupe asrama masa first time kitorg dtg ... leh wat shooting criter antu korea ... heheh ...



banyak lagi ... tp x termampu nk upload ... yg penting ... aku happy kt sini ... walau pun ada satu dua perkara yang x menyedapkan hati dan perasaan kt sini ... segalanya terunat dgn sejuta kenangan indah ...

yg x best nye ... a'ment x sempat wat!!!! mampossssss ...
huhuhu

3 comments:

SIR ZUL said...

sedey giler bhai...huhu

tentang kita said...

huhu...
windu giler kat budak2 tu bile tgk gmbr2 yg am upload ni...
bdk H..O tu namanye ho yung lee...
tu r budak yg akak wat pmerhatian time kene esaimen dulu...
nazrul hafiz,amir ng zaim...3 org bdk yg mmg suke bgambo,
huhu...windu...windu...
tp ...
cm dh rs aura takot nak praktikum sekolah def...huhuhu

azlan said...

very nice. I really could feel your love towards them. Really admire your enthusiasm.. Keep it up. I'm sure u are going to be a gr8 teacher...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails