Sunday, March 29, 2009

pe cer >>> puas hati ... najiha!!!! kak jia!!!! hahah

yeah ...
aku x frust lagi ...
aku berjaya mengajar budak darjah 4U

aku ajar diorang mengeja makanan ...
roti
susu
epal
nasi
kuih

hehe
mula-mula diorg just tau sign je ...
eja pon tau susu je... (sbb sng)
then aku ajar la...
ikot suku kata...
then mengamalkan kaedah latih tubi dan ulangan...
heheh

dari 4 orang (patot nye 5, sorg x dtg)
sorg je yg x dpt sgt...
yg laen sume ok...
heheh

minggu depan ajar perkataan 3 suku kata lak ...
=p
tembikai
durian
rambutan
tomato
kelapa


*dlm kelas tu de nama najiha...hehe...setiap nk panggil dia slalu t'sasul kak jia ...
heheh ... nama akak aku pon najiha daaaa ... nasib baek budak tu pekak... klu x mesti dis pelik aku t'panggil dia akak...hahahah

2 comments:

Qarl said...

am..

ajar la ur pupils berzapin.. mst diorang suke.. cm exercise

Iris said...

ye ke.. hehe.. am ajarlah diaorang dengan ikhlas.. pahala besar... syukurlah am dapat pekerjaan yang mulia lepas ni.. syukur.. jgn lupa bersyukur dengan apa yang Allah dah beri.. jangan mengeluh selalu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails